Välkommen 2013

av emmis

2013 har kommit, och det kommer nog bli ett bra år. Jag tror att jag har ganska så bra planer inför detta år så det måste bli bra. Igår åt vi en gudomlig mat hemma hos Ida. Allt var jättegott och det kan inte bli mer perfekt när man har sina bästa vänner omkring sig. Vi gick även ut på vårt nya uteställe i Flen. Väldigt trevligt och det kan nog också bli bra 🙂 avslutade kvällen hemma hos Andrea. Idag har jag bara slappat, känt på hur det är att vara riktigt bakiz vilket var länge sedan. Ätit frukost framför Gossip Girl som har tagit sluuuuut. Sjukt bra avslut, slängde en skvätt. Ska hem till mamma strax och gosa med min lilla valp!! 🙂 saknar honom varje dag. Men det var egentligen inte det jag ville säga med detta inlägg, utan att jag vill köpa nya träningsskor att ha ute. Vill ha likadana som jag har fast annan färg, skulle gå in och klicka hem de. Men hur sjukt är inte det här? 800 kr kosta de i London och här kostar de 1200 kr? Jag avvaktar nog ett tag. Haha

Ska inte skaffa mig en massa löften som aldrig går att hålla. Men mål kan man ju alltid ha! Idag ska jag börja minska på kolhydrater som jag tycker är helt onödigt så det kommer nog gå bra. Äta bättre överlag och träna på ett bättre sätt. Måste finna mig någon rolig sport eller dylikt. tumblr_mfxaxySEs81rud39so1_1280Jäkla skor alltså!

