lördag 15 december

av emmis

Nu var det allt ett tag sedan. Och mycket har hänt sedan dess! Skulle hämta min tv i måndags men det fick bli på tisdagen istället. Bilen gick sönder på jobbet så jag satt fast i skogen. Det var en mardröm, försökte köra bilen men det gick inte, så fick köra i 10 på 90 vägen där mot Eskilstuna. Sen kom polisen och drog igång blåljus och hela skiten. Visste att inget skulle hända men höll på att skiiiita ner mig ändå. Haha! Sen hämta jag och Mia tv’n som förövrigt är riktigt fet, sen åt vi en god middag på det. Denna jobbvecka har varit kaos också, märks att det fattas en ordinarie. KOM HEM NU ANDREA!

Idag sov Mia här så vi gjorde middag igår och åt lite chips till Pineapple Express, så jävla bra film! Haha älskar den. Nu är jag ensam med Milo. Nu är det bara en vecka kvar tills Daniel kommer hem :):) ska bli så skönt och kul. Nu är jag nästan klar med alla julklappar, endast en kvar. Sen måste jag fixa en nyårsklänning, har hittat en jättefin men lite för dyr kanske. Vet inte ens vad jag ska göra än! Hatar egentligen nyår, blir ju aldrig bra.Nu blev det mycket i ett inlägg. Men så får det bli! Bild

Har inte tränat på sjukt länge nu, skulle iväg i veckan men märker att Daniel har fått med sig mina hörlurar av misstag. Då blir det ingen träning för min del!

